Betaling

Der er forskellige måder, du kan modtage og betale din vand- og spildevandsregning på.
Hvis du tilmelder dig BetalingsService, kan du spare penge.

Kontakt til Softværket
Softværket administrerer alle vore betalinger. De kan kontaktes alle hverdage fra 09.00 – 13.00 på telefon 71 99 09 12, Mail: adm@fofmail.dk

BetalingsService (PBS)
Hvis du tilmelder din regning til BetalingsService gennem din netbank, bliver den betalt automatisk. Når du tilmelder regningen, skal du bruge et BetalingsService-nummer og et kundenummer. Begge numrene finder du på det girokort, du får tilsendt.

Betaling via girokort
Hvis du ikke er tilmeldt BetalingsService, modtager du et girokort med posten. Der beregnes et gebyr for at udarbejde og sende girokortet til dig – satserne for gebyrer kan du finde i takstbladet.
 

Overskridelse af betalingsdato
Hvis du ikke får betalt din regning til tiden, modtager du en ny regning med rykkergebyr.
Sammen med anden rykker får du en varsel om lukning af vandet.
Hvis du får tredje rykker og ikke betaler, kan vi lukke for vandet.